onsdag 18. april 2012

vaser fra holmegaard :)

hei hei igjen... gått en stund siden sist her nå.. til mitt forsvar har jeg ikke hatt mye sitte tid.. her har vi holdt 3 bursdager og hatt vår del med sykdom... håper det blir bedre nå... virker som om smitten i bhg er over også..phuuuu!   

tenkte jeg skulle holde en reviev i dag om noe jeg fikk i posten for en stund siden... nemlig disse godbitene.. :) fra Holmegaard


fine? det synes ihvertfall jeg:) og ikke minst hviiite <3 

vasene er ifra holmegaard og du får kjøpt i flere forhandlere over hele Norge... her er listen over forhandlerne til holmegaard forhandlere


det er en stor og en litt mindre..den store fikk plass til 2 rosebuketter og gjorde seg godt på bordet.. pluss var att den er såpass tung att barnehendene her i huset har enda ikke veivet den ned.. den er heller ikke gjennomsiktig så kun det pene på blomsten blir vist :)





i den lille vasen la jeg påskegodtet og det ble kjempe fint:)  ps den lille vasen er slettes ikke for liten for blomster...:)

alt i alt.. veldig fornøyd...  dette er ordentlig kvalitet :)  de er desuten håndblåst....med null skjevheter.. jeg er solgt!



Anette <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar